Reklama natywna w Polsce

Jak wynika z raportu Interactions „Reklama natywna w Polsce” :

88% ankietowanych marketerów już planuje inwestycję części swoich budżetów online w reklamę natywną,

58% wydawców ma lub planuje utworzenie stanowisk dedykowanych marketingowi kontekstowemu,

81% przedstawicieli reklamodawców przewiduje, że znaczenie reklamy natywnej znacznie wzrośnie w ciągu najbliższego roku.

Przekaz natywny jest formą komunikacji reklamowej dostarczanej wraz z konsumpcją treści wydawniczych i zbieraniem odpowiednich doświadczeń przez użytkowników. Jest  tak zaprojektowany, aby stanowić integralną część strony lub aplikacji, w której jest umieszczony. Istnieją dwa podstawowe jego typy:

  • marka jako pośrednik

             to zwykle działania na mniejszą skalę, nie angażujące dużych budżetów;  okresowe tworzenie kontentu wyłącznie na miarę bieżących potrzeb marki i jej komunikacji

  • marka jako wydawca

             oznacza działania na większą skalę i zaangażowanie znaczących poziomów budżetów; długotrwałe, ciągłe tworzenie i dostarczanie użytkownikom kontentu przez markę

Więcej w raporcie na stronie interactions.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.