„Stan e-mail marketingu w Polsce 2013” raport GetResponse.
To już druga edycja raportu prezentującego stan email marketingu w Polsce. Jest to próba sprawdzenia co marketerzy wiedzą na temat email marketingu.
Badanie w szczególności dotyczyło takich elementów email marketingu jak:
• Budowa baz subskrybentów
• Optymalizacja formularzy zapisu
• Segmentacja odbiorców
• Dostarczalność
• Optymalizacja wysyłanych newsletterów
Z badania wynika, że prawie 70% firm umieszcza formularz zapisu w widocznym miejscu strony internetowej (powyżej linii przewijania), a ponad połowa badanych umieszcza formularz zapisu na każdej podstronie.
Blisko 3/4 marketerów praktykuje streszczanie odbiorcom treści wysyłanych newsletterów. Natomiast 60% zachęca odbiorców do zapisu oferując im darmowe dodatki, zniżki, prezenty, itp
Badanie zostało przeprowadzone między 19 sierpnia a 9 września 2013 r. Wzięły w nim udział 223 firmy różnej wielkości z piętnastu branż.
Źródło: GetResponse