Jednym z podstawowych czynników wzrostu będzie m-commerce, choć podział rynku ze względu na używane urządzenie stanie się coraz trudniejszy. – W roku 2014 będziemy mieć do czynienia ze zjawiskiem wielourządzeniowości, z której praktycznie niemożliwe będzie rozdzielenie poszczególnych platform. Trzeba będzie je traktować kompleksowo – uważa Szymon Dobosz, CEO w firmie International Coupons – kodyrabatowe.pl.
- Nie wystarczy już zasypać skrzynki mailowej klienta lawiną ofert. Komunikacja będzie przemyślana i dopasowana do jego potrzeb oraz preferencji zakupowych oraz w większym stopniu oparta na analizie historii zakupowej - potwierdza Magdalena Staszczyk, marketing manager w Gandalf.com.pl. -Niebagatelną rolę odegrają wszelkiego rodzaju mechanizmy pozwalające na zarządzanie bazami danych klientów – w tym własne, autorskie rozwiązania oraz dalszy rozwój RTB, marketing automation czy remarketingu – dodaje.
Więcej na Interaktywnie.com
Źródło: Interaktywnie.com