Orange Polska we współpracy z jednostkami publicznej służby krwi uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo.
Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.
Jednym z założeń akcji jest więc zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew.
Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl
Źródło: hdkkroplazycia.wordpress.com