Nowa kampania Domiporta.pl promuje serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia mieszkania. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor. To największa kampania wizerunkowa Domiporta.pl od 2008 r.
W kampanii „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” wykorzystywane są trzy kreacje, pokazujące w humorystyczny sposób powody zmiany mieszkania: „Tramwaj jeździ Ci po głowie?”, „Wyrosłeś z mieszkania?”, „Sąsiedzi zaglądają Ci w garnki?”. Rysunki opracowane zostały przez znanego twórcę komiksów i ilustracji prasowych Przemka Truścińskiego. Kampania skierowana jest do osób poszukujących nieruchomości.
- Serwis Domiporta.pl od wielu lat wyznacza trendy w marketingu branży nieruchomości i stosuje najefektywniejsze praktyki w tym obszarze. Tym razem postawiliśmy na promocję w mediach masowych, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników i wzmocnić rozpoznawalność marki Domiporta.pl. Zależy nam, aby zarówno nasi Klienci, jak i użytkownicy serwisu, odnaleźli w nim wszystko, czego szukają. Nasza kampania jest jedną z największych, jakie organizowane są w segmencie serwisów ogłoszeniowych. Jesteśmy również obecni w mediach w roli eksperta branżowego i dzielimy się naszą wiedzą w obszarze rynku nieruchomości - mówi Maciej Górka, ekspert ds. komunikacji i relacji z klientem, z serwisu Domiporta.pl.
Źródło: Informacja prasowa (Agora.pl)