Wyrosłeś z mieszkania? Tramwaj jeździ Ci po głowie?

Nowa kampania Domiporta.pl promuje serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia mieszkania. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor. To największa kampania wizerunkowa Domiporta.pl od 2008 r.

W kampanii „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” wykorzystywane są trzy kreacje, pokazujące w humorystyczny sposób powody zmiany mieszkania: „Tramwaj jeździ Ci po głowie?”, „Wyrosłeś z mieszkania?”, „Sąsiedzi zaglądają Ci w garnki?”. Rysunki opracowane zostały przez znanego twórcę komiksów i ilustracji prasowych Przemka Truścińskiego. Kampania skierowana jest do osób poszukujących nieruchomości.

- Serwis Domiporta.pl od wielu lat wyznacza trendy w marketingu branży nieruchomości i stosuje najefektywniejsze praktyki w tym obszarze. Tym razem postawiliśmy na promocję w mediach masowych, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników i wzmocnić rozpoznawalność marki Domiporta.pl. Zależy nam, aby zarówno nasi Klienci, jak i użytkownicy serwisu, odnaleźli w nim wszystko, czego szukają. Nasza kampania jest jedną z największych, jakie organizowane są w segmencie serwisów ogłoszeniowych. Jesteśmy również obecni w mediach w roli eksperta branżowego i dzielimy się naszą wiedzą w obszarze rynku nieruchomości - mówi Maciej Górka, ekspert ds. komunikacji i relacji z klientem, z serwisu Domiporta.pl.

 

Źródło: Informacja prasowa (Agora.pl)

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.