Podróż przez doświadczenia – konferencja i warsztat.

Decyzja zakupowa konsumenta to dla marketerów, zwykle równanie z wieloma niewiadomymi. Cena, jakość produktu, ekspozycja, branding, aranżacja punktu sprzedaży, poziom obsługi, kontekst, zmysły. Zaostrzająca się konkurencja i stale rosnące oczekiwania konsumentów, sprawiają, że obecnie żaden z tych składników nie może być pominięty.

Prelegentów konferencji Podróż przez doświadczenia zaproszono do opowiedzenia o czynnikach zwiększających sprzedaż na stacji benzynowej, w banku czy w sklepie wielkopowierzchniowym. Zaproszeni goście opowiedzą historie o tym jak wpływać na zmysły klientów, aby sytuacja zakupu stała się miłym doświadczeniem, budującym przyszłą lojalność. Czy faktycznie tembr głosu, płeć sprzedawcy, ustawienie na półce, zapach kawy czy pomarańczy lepiej sprzedaje? Prelegenci pokażą jak takie czynniki stają się nowym standardem w zarządzaniu konsumencką podróżą przez doświadczenia i jak buduje to zysk firm.

Warsztat odbędzie się 18 września 2014 r. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, ul. Postępu 17a.

Konferencja odbędzie się 19 września 2014 r. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, ul. Postępu 17a

 

Źródło: www.ptbrio.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.