Na tegorocznym Forum będzie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów w dziedzinie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Jest to wyjątkowe wydarzenie, w ramach którego pracownicy działów marketingu instytutów badawczych, uczelni wyższych, przedsiębiorstw zainteresowani poszerzeniem wiedzy i rozwojem kompetencji mają okazję spotkać się z wybitnymi autorytetami, czołowymi naukowcami oraz praktykami w dziedzinie marketingu z całej Europy. Wśród prelegentów znajdą się zarówno profesorowie i wykładowcy akademiccy, pracownicy instytucji badawczych i naukowych oraz praktycy z kraju i zagranicy.
Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje naukowe i badawcze m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.
Wydarzenie to stwarza nie tylko możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi, strategii w marketingu instytucji naukowych i badawczych, ale stanowi okazję do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów.
Organizatorzy zapraszają do udziału w Forum pracowników instytutów badawczych, uczelni wyższych, centrów naukowych, organizacji, stowarzyszeń oraz instytucji wspierających naukę a także wszystkich zainteresowanych tematem.
Więcej na www.ilot.edu.pl