Kongres Marketing Automation

13 listopada 2013 w Warszawie odbędzie się Kongres Marketing Automation.

W programie:

  • Wykorzystanie automatyzacji marketingu w sprzedaży wielokanałowej
  • Jak powiązać marketing ze sprzedażą w firmach B2B? – Generowanie leadów i automatyzacja marketingu
  • W jaki sposób Marketing Automation może uzupełniać Performance Marketing
  • Dlaczego warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing Automation. Budowanie wartości firmy w procesach marketingowych

Case study:

  • Sklep uszyty dla klienta czyli jak mailing zbiorczy przekształca się w ofertę indywidualną.
  • Wykorzystanie marketing automation do pozyskiwania oraz zwiększenia wartości klientów.
  • Co klient może Ci sam o sobie powiedzieć – case study Eurolot S.A.
  • Wykorzystanie materiałów video i blogów w marketing automation.
  • Marketing automation i personalizowane rekomendacje jako narzędzie lojalizacji klientów i skutecznej walki z efektem ROPO.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.