V Forum Marketingu Zintegrowanego

20-21 listopada 2013 odbędzie się V Forum Marketingu Zintegrowanego.

 Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego oparta będzie na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek.

Eksperci-praktycy odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Czy istnieje przepis na skuteczny omnichannel marketing?
  • Jak strategicznie planować kampanię by przyniosła realny zysk?
  • Jak dobrać nośniki informacji na poszczególnych etapach komunikacji z klientem?
  • Jak  sprawić by kampania była spójna, wiarygodna i angażująca?
  • Jak bardziej zaangażować konsumenta w markę, bazując na skuteczności insightu?
  • Jak przekonać konsumenta, że działamy dla jego satysfakcji i dla jego dobra?
  • Jak wykorzystać media interaktywne do angażowania konsumenta w markę?
  • Jak pozyskać mierzalne informacje wspomagające decyzje marketingowe?
  • Jak za pomocą ROI sprawdzić czy reklama przynosi korzyści biznesowe?
  • Jak osiągnąć synergię w dobie mix-marketingu i szybko reagującej przestrzeni?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.