Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera.

Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
  • w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
  • jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
  • jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
  • jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
  • jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
  • jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację

Wśród autorów publikacji są: Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński.

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.