Cykl konferencji Social Media Day wpisał się na stałe na mapę wydarzeń branży interaktywnej w Polsce, jest też jedną z popularniejszych konferencji odbywających się we Wrocławiu.
Głównym założeniem cyklu konferencji jest pokazanie mechanizmów działania mediów społecznościowym w szerszym kontekście, który ukaże zastosowania social media w różnych dziedzinach: polityce, trzecim sektorze, komunikacji firmowej. Właśnie takim tematom były poświęcone kolejne konferencje.
28 LISTOPADA IDiKS, ul. ul. Joliot-Curie 15, Wrocław
Najnowsza edycja Social Media Day odbywa się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
W programie :
- Dlaczego śledzę Magdę Gessler – znane nazwisko sposobem na zdobycie popularności? Bartosz Cebeńko.
- Krajobraz po YouTube, czyli koniec niewinności w erze mediów społecznościowych, Pyta.pl.
- Czy trzeba mieć więcej Serca czy Rozumu, by zostać Królami Facebooka? Marta Soja, Lemon Sky.
- Dlaczego celebryci przeszli do Play? Marcin Gruszka, Play.
- Autolans na przykładzie Brand 24, Michał Sadowski, Brand 24.
- Drunk Tweeting: How to Effectively Use Twitter, Christian A. Dumais (DrunkHulk).
- Jak budzić podziw? Natalia Siwiec.
- Fan page Roberta Lewandowskiego, Tomasz Zawiślak.
- CeWEBryci i ich kryzysy, Monika Czaplicka.
Źródło: socialmediaday.pl