POP, czyli budowanie popularności w social media.

Cykl konferencji Social Media Day wpisał się na stałe na mapę wydarzeń branży interaktywnej w Polsce, jest też jedną z popularniejszych konferencji odbywających się we Wrocławiu.

Głównym założeniem cyklu konferencji jest pokazanie mechanizmów działania mediów społecznościowym w szerszym kontekście, który ukaże zastosowania social media w różnych dziedzinach: polityce, trzecim sektorze, komunikacji firmowej. Właśnie takim tematom były poświęcone kolejne konferencje.

Social Media Day Poland

28 LISTOPADA IDiKS, ul. ul. Joliot-Curie 15, Wrocław
Najnowsza edycja Social Media Day odbywa się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu

W programie :

  • Dlaczego śledzę Magdę Gessler – znane nazwisko sposobem na zdobycie popularności? Bartosz Cebeńko.
  • Krajobraz po YouTube, czyli koniec niewinności w erze mediów społecznościowych, Pyta.pl.
  • Czy trzeba mieć więcej Serca czy Rozumu, by zostać Królami Facebooka? Marta Soja, Lemon Sky.
  • Dlaczego celebryci przeszli do Play? Marcin Gruszka, Play.
  • Autolans na przykładzie Brand 24, Michał Sadowski, Brand 24.
  • Drunk Tweeting: How to Effectively Use Twitter, Christian A. Dumais (DrunkHulk).
  • Jak budzić podziw? Natalia Siwiec.
  • Fan page Roberta Lewandowskiego, Tomasz Zawiślak.
  • CeWEBryci i ich kryzysy, Monika Czaplicka.

Źródło: socialmediaday.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.