Trzecia edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w kontekście komunikowania trudnych produktów oraz nowych kanałów promocji. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie opowiedzą jak mówić o produktach niepopularnych lub wstydliwych. Drugi dzień będzie poświęcony szukaniu nowych dróg w marketingu, słuchając prelekcji tych, którzy już wiedzą jak korzystać z niekonwencjonalnych rozwiązań.
Idea
- minimum teorii
- maksimum case studies
- precyzyjnie dobrani prelegenci
- after party w centrum Krakowa
Dla kogo
Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za komunikację, PR, marketing, budowanie wizerunku marek i firm oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za efektywność działań e-marketingowych, w szczególności:
- brand managerów
- marketing managerów
- product managerów
- PR managerów
- specjalistów ds. komunikacji i PR
- specjalistów ds. marketingu
- interactive managerów
- właścicieli firm i prezesów
Lokalizacja i termin
Kraków jest miastem, w którym tradycję próbuje się połączyć z nowoczesnością, od zawsze otwartym na nowe trendy i kreatywność – idealnie nadaje się więc na spotkanie i inspirujące dyskusje o nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych dla marek i firm wykorzystujących potencjał Internetu.
29-30 maja 2014
Hotel Andel’s, Kraków
www.andelscracow.com
Źródło: internetasap.pl