Trzecia edycja konferencji Internet ASAP.

Trzecia edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w kontekście komunikowania trudnych produktów oraz nowych kanałów promocji. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie opowiedzą jak mówić o produktach niepopularnych lub wstydliwych. Drugi dzień będzie poświęcony szukaniu nowych dróg w marketingu, słuchając prelekcji tych, którzy już wiedzą jak korzystać z niekonwencjonalnych rozwiązań.

Idea

  • minimum teorii
  • maksimum case studies
  • precyzyjnie dobrani prelegenci
  • after party w centrum Krakowa

Dla kogo

Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za komunikację, PR, marketing, budowanie wizerunku marek i firm oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za efektywność działań e-marketingowych, w szczególności:

  • brand managerów
  • marketing managerów
  • product managerów
  • PR managerów
  • specjalistów ds. komunikacji i PR
  • specjalistów ds. marketingu
  • interactive managerów
  • właścicieli firm i prezesów

Lokalizacja i termin

Kraków jest miastem, w którym tradycję próbuje się połączyć z nowoczesnością, od zawsze otwartym na nowe trendy i kreatywność – idealnie nadaje się więc na spotkanie i inspirujące dyskusje o nowoczesnych rozwiązaniach marketingowych dla marek i firm wykorzystujących potencjał Internetu.

29-30 maja 2014 

Hotel Andel’s, Kraków
www.andelscracow.com

 

Źródło: internetasap.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.