Konferencja ecommerceSTANDARD to dwudniowa konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet. Pierwszy dzień konferencji to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach.
Tegoroczna edycja zostanie podzielona na 5 głównych bloków tematycznych: Big Data, Techniki wpierające konwersję, Psychologia Klienta, Logistyka, Prawo.
Przykładowe zagadnienia poruszane na konferencji:
- Big Data i Business Analytics w ecommerce – jak wykorzystać dane, aby sprzedawać więcej
- Efektywne zarządzanie cenami i ofertą
- Content marketing – jak budować pozycję eksperta i przyciągać użytkowników na swoją stronę internetową
- Współpraca w modelu SIS – jak wpływa na postrzeganie marki?
- Zawieszenie odsprzedaży u partnera handlowego
- E-mail marketing jako skuteczne narzędzie utrzymywania relacji
- Model ROPO – zapobiegać czy wzmacniać?
- Jak zbudować Customer Experience Management w online?
- Ecommerce w B2B i usługach niszowych
Więcej na internetstandard.pl