W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center. Jest to najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja, poświęcona tematyce Contact Center.
Organizatorem konferencji jest Nowoczesna Firma SA – medium wiedzy dla biznesu.
W tym roku tematyka kongresu skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów.
Duża część spotkania, będzie poświęcona tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: organizatorzy skupią się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.
X Kongres Contact Center to:
- znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
- konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
- liczne sesje angażujące uczestników
- 2 równoległe warsztaty interaktywne
Więcej na wydarzenia.nf.pl