Program DM to najpopularniejszy program szkoleniowy CIM wśród polskich menedżerów. Skierowany jest do osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie.
Układ programu Diploma in Professional Marketing (DM) jest odpowiedzią na wyzwania, które stoją przed współczesnymi marketerami. The Chartered Institute of Marketing opracował ten program na podstawie badań nad kompetencjami niezbędnymi w marketingu.
Dyplomy CIM stanowią uznany i prestiżowy dokument zaświadczający o profesjonalizmie w dziedzinie marketingu. Taki status mają one dzięki wysokiemu stopniowi trudności i restrykcyjnym zasadom prowadzenia egzaminów. Dla rekruterów i menedżerów HR na całym świecie dyplom CIM jest gwarancją wiedzy i umiejętności posiadacza dyplomu.
Kolejna edycja programu rozpocznie się już jesienią.
- Poznań – 17 października 2014
- Warszawa – 21 listopada 2014
Uczestnikami programu mogą być osoby, które spełniły przynajmniej 1 z poniższych warunków:
- ukończyły program Professional Certificate in Marketing
- posiadają 2-letnie doświadczenie w marketingu, w tym min. rok w zakresie prowadzenia samodzielnych projektów marketingowych
- ukończyły studia wyższe z zakresu zarządzania bądź marketingu oraz znajomość biznesowego języka angielskiego w przypadku zdawania egzaminów CIM.
Więcej na cim.questus.pl/cim/diploma/