Program DM – najpopularniejszy program szkoleniowy CIM wśród polskich menedżerów.

Program DM to najpopularniejszy program szkoleniowy CIM wśród polskich menedżerów. Skierowany jest do osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie.

Układ programu Diploma in Professional Marketing (DM) jest odpowiedzią na wyzwania, które stoją przed współczesnymi marketerami. The Chartered Institute of Marketing opracował ten program na podstawie badań nad kompetencjami niezbędnymi w marketingu.

Dyplomy CIM stanowią uznany i prestiżowy dokument zaświadczający o profesjonalizmie w dziedzinie marketingu. Taki status mają one dzięki wysokiemu stopniowi trudności i restrykcyjnym zasadom prowadzenia egzaminów. Dla rekruterów i menedżerów HR na całym świecie dyplom CIM jest gwarancją wiedzy i umiejętności posiadacza dyplomu.

Kolejna edycja programu rozpocznie się już jesienią.

  1. Poznań – 17 października 2014
  2. Warszawa – 21 listopada 2014

Uczestnikami programu mogą być osoby, które spełniły przynajmniej 1 z poniższych warunków:

  • ukończyły program Professional Certificate in Marketing
  • posiadają 2-letnie doświadczenie w marketingu, w tym min. rok w zakresie prowadzenia samodzielnych projektów marketingowych
  • ukończyły studia wyższe z zakresu zarządzania bądź marketingu oraz znajomość biznesowego języka angielskiego w przypadku zdawania egzaminów CIM.

Więcej na cim.questus.pl/cim/diploma/

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.