Szkolenie, warsztat, prezentacja najlepszych praktyk PR Rzeszów, 23-24 kwietnia 2015
Trendy w media relations, wyzwania i prognozy na przyszłość będą tematem Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015.
Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne narzędzia budowania relacji z mediami są jeszcze skuteczne? O tym branża dyskutować będzie podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015 w Rzeszowie.
Prelegenci:
Paweł BIEDZIAK, Rzecznik Prasowy, Najwyższa Izba Kontroli
Mateusz TUŁECKI, Menadżer Inwestycyjny AGORA SA
Maciej ORŁOŚ, Dziennikarz
Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER
Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Publicon, PSPR
Tomasz MACHAŁA, Redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl
Łukasz MAJEWSKI, PR&Marketing Manager VML Poland
Magdalena GROCHALA, PR Manager Comarch SA
Jacek TRUSIŃSKI, Wspólnik zarządzający Pałucki Trusiński Kancelaria Radców Prawnych w Warszawie, członek IAA Polska
dr Krystian DUDEK, Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższa Szkoła Humanica oraz Instytutu Publico
Adam ŁASZYN, Prezes ALERT MEDIA Communications
Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion
Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. Public Relations, PROAMA
Więcej na kongresprofesjonalistow.pl