Merytorycznie o marketingu.

#MoM 1 – 10 Marca 2015, godz. 18.00, Business Link Lublin – Lipowa 4a

Marketing to dziedzina bardzo obszerna oraz szybko rozwijająca się. Co prawda, P.Kotler mówił, że teorii marketingu można nauczyć się w jeden wieczór. Ale każdy wie, że od teorii, dużo ważniejsza jest praktyka i prawdziwym marketerem będziesz stawać się całe życie. A od kogo najlepiej się uczyć? Od ekspertów, osób z większym doświadczeniem, którzy są mentorami i pasjonatami tego, czym zajmują się na co dzień, takich właśnie ludzi organizatorzy będą zapraszać na swoje spotkania, aby zwiększyć zarówno wiedzę, jak i zasób doświadczeń, aby poznawać nowe narzędzia marketingowe i ciekawe casy.

 #Marketing Relacji

Firmy coraz częściej poprzez eventy docierają do swoich potencjalnych klientów.
Czy sam roll-up wystarczy? Co potrzeba więcej, by wytworzyć bodziec do współpracy i sprzedaży swoich usług? O tym więcej na prelekcji.

#Marketing Taktyczny

„Strategia umarła? – czyli słów kilka o marketingu taktycznym.

#Marketing Kreatywny

O skutecznej realizacji pomysłów. Nie tylko w marketingu.
Jakie cechy charakteryzują ludzi kreatywnych i skutecznych we wdrażaniu ich pomysłów? Inspiracje w postaci ciekawych realizacji polskich i niepolskich. Cel to zainspirować marketerów do nowego spojrzenia na swoje działania oraz pokazać im, że istnieje cała masa narzędzi i metod, które mogą pomóc im sprawniej poznać potrzeby klientów i tworzyć oraz wdrażać lepsze rozwiązania.

Więcej na merytorycznieomarketingu.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.