Wielkie spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Social Media.
To święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki z działań firmy w mediach społecznościowych. Osób, które chcą jeszcze lepiej wykorzystać obecność firmy w SM.
Organizatorzy zestawią ze sobą wszystkie popularne w Polsce kanały komunikacji. Określą ich wady, zalety i realne możliwości wsparcia sprzedaży. Pokażą jak biznesowo rozumieć wartość, jaką SM mogą przynieść firmie. Jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.
Kongres będzie podzielony na 8 bloków tematycznych:
1. TRENDY I KIERUNEK ZMIAN W SOCIAL MEDIA
2. EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE FILMÓW W SOCIAL MEDIA
3. JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z BLOGERAMI
4. APLIKACJE I NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE PRACE W SOCIAL MEDIA
5. BLOG FIRMOWY
6. MONETYZACJA KANAŁÓW SOCIAL MEDIA, SPRZEDAŻ W KANAŁACH SOCIAL MEDIA
7. NARZĘDZIA SOCIAL LISTENING
8. REKLAMA W SOCIAL MEDIA / ZAAWANSOWANE DZIAŁANIA REKLAMOWE NA FACEBOOK’U
01.10.2015, Warszawa
Organizator: Skill Group
Miejsce: Multikino, Złote Tarasy
Więcej na forsocialmedia.pl