Kongres For Social Media

Wielkie spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Social Media.

To święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki z działań firmy w mediach społecznościowych. Osób, które chcą jeszcze lepiej wykorzystać obecność firmy w SM.

Organizatorzy zestawią ze sobą wszystkie popularne w Polsce kanały komunikacji. Określą ich wady, zalety i realne możliwości wsparcia sprzedaży. Pokażą jak biznesowo rozumieć wartość, jaką SM mogą przynieść firmie. Jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.

Kongres będzie podzielony na 8 bloków tematycznych:

1. TRENDY I KIERUNEK ZMIAN W SOCIAL MEDIA

2. EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE FILMÓW W SOCIAL MEDIA

3. JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z BLOGERAMI

4. APLIKACJE I NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE PRACE W SOCIAL MEDIA

5. BLOG FIRMOWY

6. MONETYZACJA KANAŁÓW SOCIAL MEDIA, SPRZEDAŻ W KANAŁACH SOCIAL MEDIA

7. NARZĘDZIA SOCIAL LISTENING

8. REKLAMA W SOCIAL MEDIA / ZAAWANSOWANE DZIAŁANIA REKLAMOWE NA FACEBOOK’U

01.10.2015, Warszawa
Organizator: Skill Group
Miejsce: Multikino, Złote Tarasy

 

Więcej na forsocialmedia.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.