Potencjał cyfrowego przekazu – Digital Signage

W dzisiejszych czasach zintegrowany system Digital Signage, będący nośnikiem nowoczesnej reklamy, jest częstą formą wykorzystywaną w wielu firmach i organizacjach. Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi komunikacji cyfrowej, która spowodowała powstanie wielu nowych form kontaktu z klientami.

Przedstawione zostaną różne sposoby wykorzystywania rozwiązań multimedialnych, takich jak zarządzanie treścią, emisją czy przekazem treści.

Tematyka konferencji:

1. Kierunki rozwoju systemów Digital Signage
2. Możliwości wykorzystania rozwiązań multimedialnych
3. Rynek technologii i rozwiązań:
– ekrany, telebimy, tablice, bandy, kurtyny led; LCD; plazmy; projektory;
rozwiązania Corporate TV, POS TV, audio i video; …
– rozwiązania interaktywne: nakładki dotykowe, kioski interaktywne,
podłogi i ściany kinetyczne / interaktywne, totemy, stoły interaktywne
4. Budowa i obsługa sieci – zarządzanie infrastrukturą techniczną,
5. Intuicyjne oprogramowanie; integracja, konfiguracja systemów,
6. Systemy zdalnego sterowania i harmonogramowania
7. Zarządzanie treścią, emisją i przekazem treści multimedialnych
8. Energooszczędność multimediów
9. Korzyści i zalety wykorzystania technologii Digital Signage

26.11.2015, Centrum Biznesowe Ogrodowa, ul. Ogrodowa 58

Źródło: marketerplus.pl

Więcej na: successpoint.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.