AdUniverse 2016 III edycja.

adUniverse 2016 to III edycja konferencji poświęconej cyfrowej reklamie.

adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie maksymalnie pełnego ekosystemu reklamy cyfrowej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.

AdUniverse 2016 adresowane jest do:

  • CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
  • wydawcy oraz właściciele serwisów online
  • przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
  • mediaplanerzy
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
  • przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
  • kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
  • dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital

22.03.2016, Businessman Institute ul. Trakt Lubelski 40a Warszawa

Więcej: 2016.aduniverse.pl

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.