Sklepy pop-up, inaczej zwane tymczasowymi, to najgorętszy trend w handlu detalicznym. 24 listopada na Pop-up Forum uczestnicy poznają tajemnice tymczasowych butików i dowiedzą się, jak można wykorzystać pop-upy, by zdobyć nowych klientów.
Pop-up Forum jest skierowane do:
– menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi,
– decydentów w centrach handlowych odpowiedzialnych za dobór najemców i marketing,
– prezesów i właścicieli firm produkcyjnych i importowych zainteresowanych otwieraniem sklepów tymczasowych,
– właścicieli, prezesów, menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,
– projektantów zainteresowanych otwieraniem sklepów pop-up,
– sklepów internetowych, które chcą w kreatywny sposób zaistnieć w „realu”.
W programie znajdą się następujące tematy:
Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia
Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore
Visual merchandising w sklepach tymczasowych, Dagmara Habiera, VM Studio
Pop-up w omnichannel, prelekcje ekspertów ds. omnichannel
Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn
Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny
24.11.2015 Warszawa, Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10
Źródło: marketerplus.pl
Więcej na promedia.biz.pl