adUniverse 2016 to III edycja konferencji poświęconej cyfrowej reklamie.
adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie maksymalnie pełnego ekosystemu reklamy cyfrowej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
AdUniverse 2016 adresowane jest do:
- CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
- wydawcy oraz właściciele serwisów online
- przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
- pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
- mediaplanerzy
- dyrektorzy marketingu i sprzedaży
- kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
- specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
- przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
- osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
- właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
- twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital
22.03.2016, Businessman Institute ul. Trakt Lubelski 40a Warszawa
Więcej: 2016.aduniverse.pl