6th EDYCJA INTERACTIVE MARKETING MEETING ( 21-22 MAJA 2014, WARSZAWA)
Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.
Spotkanie będzie dotyczyć:
- Performance Marketingu w działaniach efektywnościowych
- RTB, jako nowym ekosystemie reklamy internetowej oferującym więcej za mniej
- Reklamie kontekstowej – czy nas śledzi, czy nam pomaga
- Big Data, jako narzędziu agregacji i analizy olbrzymich zasobów danych
- Marketing Cloud i jego wszechdostępności
- Automatyzacji procesów marketingowych
Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB.
Wydarzenie dedykowane jest:
- Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach marketingu i komunikacji
- Osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe: managerom, plannerom, strategom, analitykom skuteczności strategii marketingowych
- Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
- Pracownikom portali, serwisów internetowych, wydawco
- Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
- Pracownikom działów community, moderatorom
- Przedstawicielom agencji interaktywnych, domów mediowych
- Twórcom kampanii zintegrowanych
- Twórcom start-upów
- Wszystkim śledzącym zmiany na rynku Online
Źródło: interactivemm.pl