Nowa ustawa o prawach konsumenta zasadniczo wpłynie na relacje sprzedawca-klient. Polski handel czeka rewolucyjna zmiana podyktowana unijną dyrektywą konsumencką. Najważniejsze zmiany dotkną przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami za pośrednictwem Internetu, na odległość. Regulacje wejdą w życie w ciągu kilku miesięcy i dotyczą zarówno sprzedaży tradycyjnej, jak i sprzedaży przez Internet oraz przez akwizytorów. W jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zapewnić sobie i swojej firmie stabilność i dobre relacje z klientami? W jaki sposób rozwiązywać kwestie sporne i jak to robią najlepsi?
GŁÓWNE ZAGADNIENIA WARSZTATÓW:
· Zmiany dotyczące umów zawieranych na odległość
· Obowiązki informacyjne wobec klienta i kary nakładane przez UOKIK
· Niedozwolone klauzule umowne
· Nowe obowiązki e-sklepów
· Reklamacje w świetle najnowszych przepisów
TRANSMISJA ONLINE
Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania.
BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH.
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE:
Przedstawiciele działów prawnych, sprzedaży i obsługi klienta
Przedstawiciele e-sklepów
Prawnicy
Dyrektorzy, Menedżerowie, Specjaliści: e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług, Sprzedaży,
ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii, Marketingu Online, Wsparcia Sprzedaży
Przedstawiciele firm zajmujących się e-marketingiem, dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce
Pracownicy sklepów, centrów handlowych, działów obsługi i klienta
Źródło: wydarzenia.nf.pl