„Jak skutecznie wykorzystywać kanał komunikacji cyfrowej?” i „Jak zostać zauważonym i pozytywnie zapamiętanym?”
JEDYNA w Polsce platforma wymiany doświadczeń i inspiracji praktyków branży farmaceutycznej i health w obrębie digital.
INSPIRACJE powszechnie niedostępne: konkretne strategie, narzędzia i pomysły z obszaru e-pharma i mobile marketingu oraz ich integracja w strategię multichannel.
Innowacja, Efektywność, Synergia, Dotarcie, Koszt to mantra zarządzających obszarem komercyjnym w firmach farmaceutycznych w ostatnim okresie. Firmy te nieustannie poszukują sposobów na podniesienie efektywności dotarcia do swych Interesariuszy. Spójna, innowacyjna i ciekawa strategia multichannel, z synergią przekazu w różnych kanałach, wykorzystująca optymalnie e-marketing i mobile jest odpowiedzią na wyzwania dzisiejszej komunikacji z pacjentem i profesjonalistami medycznymi.
Brzmi tak prosto…
Od 5 lat organizatorzy wspierają firmy rynku farmaceutycznego i zdrowotnego w rozwijaniu komunikacji multikanałowej, wykorzystującej m.in. e-marketing i mobile oraz osiąganiu spójnego, synergicznego przekazu, by poprzez właściwe zaangażowanie pacjentów i profesjonalistów służby zdrowia maksymalizować wyniki biznesowe tych firm!
Więcej na www.pharma-conferences.com/emarketing