Blog Mergeto.pl

Najnowsze wpisy

W drodze do sukcesu: podstawy pozycjonowania

google

Wielu z nas ma swoje strony internetowe, ale wciąż nie przynoszą one zamierzonych efektów. Nic dziwnego – wystarczy uświadomić sobie, że stron z podobną ofertą są setki, a nasza jest na dalekich miejscach w Google. Kilka podstawowych informacji, które przedstawię w tym artykule, pomoże naszej stronie znaleźć się wysoko w Google. Tam czekają na nią […]

Case study: segmentacja klientów w sklepie internetowym

customers

Mamy dla Was kolejny artykuł Wojtka Kyciaka. Zachęcamy do odwiedzenia str ecommerce.blox.pl, gdzie znajdziecie więcej interesujących tekstów. Dzisiaj na blogu kilka słów o segmentacji i tym jak wykorzystać ją w sklepie internetowym. Segmentacja to popularne pojęcie w marketingu i najprościej mówiąc oznacza łączenie w grupy (segmenty) klientów podobnych do siebie, mających te same potrzeby. Dzięki segmentacji […]

Spory konsumenckie przez Internet? Już niedługo!

shopping-online

Czy baliście się do tej pory robić zakupy przez Internet? Zwłaszcza za pośrednictwem zagranicznych serwisów i sklepów? Już niedługo nie będzie ważne, w którym kraju nabyliście towar czy usługę – jeśli zrobicie to za pośrednictwem Internetu, będziecie mogli rozstrzygać wszelkie spory z nieuczciwymi sprzedawcami za pomocą unijnej platformy internetowej, a nie – jak to dej […]

Czy zakupy w sieci są wygodne i czy kupowanie w sieci musi być tańsze?

in

Czy zakupy w sieci są wygodne i czy kupowanie w sieci musi być tańsze? Kolejny arytkuł Wojtka Kyciaka zagościł na naszym blogu. Oryginał możecie przeczytać na ecommerce.blox.pl. W wywiadzie z Radkiem z Multizakupy.pl rozmawialiśmy o tym, czy internet musi być miejscem, gdzie kupuje się tanio. Radek twierdził, że tak. Moim kontrargumentem była m.in. wygoda kupowania w sieci. Zakupy w sieci są wygodne. […]

To nie jest branża dla nowych ludzi

monopol e-commerce

Artykuł Wojtka Kyciaka, oryginał znajdziecie tutaj. Jeżeli Wam się podoba, to polecamy ecommerce.blox.pl. Bracia Coen w 2007 roku zrobili świetny film pt.:„To nie jest kraj dla starych ludzi”.  Interpretacje filmu są różne (boje o to, kto ma rację trwają na Filmwebie do dzisiaj). Za myśl przewodnią można uznać wyznanie wiekowego szeryfa na początku filmu. Szeryf wyznaje, […]

Innowacyjność strategii, czyli strategia błękitnego oceanu.

Strategia-blekitnego-oceanu

Przedsiębiorstwa, niezależnie od ich wielkości, zazwyczaj działają w atmosferze ciągłej walki i rywalizacji z konkurencją. Jest to proces wyniszczający i żmudny, ponieważ wiele przedsiębiorstw nie ma szans przebicia się na rynku i odróżnienia swojej oferty od konkurencji. Dlatego właśnie, ogromna część produktów nie jest w stanie przetrwać nawet roku od momentu swojej premiery rynkowej. Przedsiębiorcy i […]

Co powinien zawierać dobry brief reklamowy?

marketing

Poprawnie przygotowany brief reklamowy ma ogromny wpływ na sukces przeprowadzanej kampanii. Brief to nic innego jak uporządkowany spis informacji niezbędnych agencji reklamowej do stworzenia projektu kampanii lub tekstów. To właśnie w briefie klient powinien sformułować swoje oczekiwania, określić wytyczne oraz szczegółowo odpowiedzieć na pytania agencji, z której pomocy korzysta. Jak, krok po kroku, przygotować dobry […]

Pomysł na biznes: jak zarobić na e-księgarniach?

books

Współpraca z  ecommerce.blox.pl prowadzonym przez pana Wojtka Kyciaka coraz prężniej się rozwija. Mamy dla Was kolejny jego artykuł,  oryginał znajdziecie tutaj. Życzę wam przyjemnej lektury i liczę na dyskusję pod wpisem :) Wspominałem wczoraj, że mamy rozdrobniony rynek. Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pewien pomysł jak na tym zarobić. Wymieniłem parę maili na ten temat z […]

O dużych i małych, pierwszych i drugich…

biznes i kawa

W tym tygodniu kolejny artykuł, który może zainteresować osoby przedsiębiorcze. Źródło artykułu to ecommerce.blox.pl prowadzony przez pana Wojtka Kyciaka, a oryginalny artykuł znajdziecie tutaj. Życzę wam przyjemnej lektury i liczę na dyskusję pod wpisem :) Swego czasu odnosiłem się do książek Ala Riesa takich jak „22 niezmienne prawa marketingu” czy „Triumf i klęska dotcomów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej […]

Marketing B2B: 6 rzeczy, o których warto wiedzieć

marketing B2B

Działania, które każda firma, sprzedająca produkty lub usługi innym firmom, powinna uwzględnić w swojej strategii. Jeżeli Twoją grupą docelową są firmy – inżynierowie, informatycy, trenerzy, architekci, naukowcy, specjaliści HR, albo właściciele małych firm – w zwiększeniu liczby klientów pomogą Ci inne techniki promocji niż te, które sprawdzają się w segmencie B2C (business-to-consumer). Oto, czego potrzebujesz, […]

Blog – o czym piszemy?

W tym miejscu znajdziesz ciekawe artykuły obejmujące swym zakresem najnowsze informacje rynkowe z różnych dziedzin biznesu. Mamy nadzieję, że treści tutaj zawarte wzbogacą Twoją wiedzę i pomogą Ci podjąć wiele trafnych decyzji – nie tylko zakupowych. ;) Jeśli chcesz śledzić jak rozwijamy się specjalnie dla Ciebie oraz dowiedzieć się co nowego słychać w branży B2B – nie mogłeś trafić lepiej. Zapraszamy do lektury naszego bloga!

Archiwum

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.